2010. augusztus 6., péntek

Dörnyei Katalin: Út egy békés világhoz - Az Alapvető Emberi Értékek

Mindig is érdekeltek a lélek rejtelmei. Több mint húsz éve keresem a válaszokat arra, hogy ki vagyok valójában, mi a földi életem célja. Ez idő alatt sok mindent megtapasztaltam, és megértettem önmagamról, de úgy éreztem, hogy mégsem eleget.


2008-ban váratlan fordulatot vett az életem, mert elindultam egy számomra eddig még ismeretlen úton. Akkor még nem tudtam, hogy pontosan hova tartok, csak egyszerűen a lelkem hangját, a megérzéseimet követtem. Így jutottam el Sathya Sai Babához, aki Indiában él, és alapítója az Alapvető Emberi Értékek Oktatási Programnak.

Melyek az alapvető emberi értékek? Miért fontos, hogy minél fiatalabb korban megismertessük a gyermekekkel? Hogyan alkalmazzuk ezeket mindennapi életünkben, emberi kapcsolatainkban, munkahelyünkön? Olyan nagy szükség van ezen elvek széleskörű terjesztésére, hogy a szerző létrehozott egy alapítványt, amelynek célja az alapvető emberi értékek oktatása. 

A könyv pillanatnyilag csak kéziratban létezik, és keresi azt a kiadót, amelynek fontosak azok az értékek, melyektől embernek nevezhetjük magunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése