2010. január 20., szerda

Könyvajánló blog

Kedves Látogató!

A könyvajánló blog a Könyvajánló szerves része. Az ajánlók kinőtték a régi helyet, ezért létrehoztam ezt a blogot. Így új formában, átláthatóbb módon tudom bemutatni hazai szerzőink frissen megjelent, új könyveit (természetesen a szerzők engedélyével). Igyekszem a könyvajánlókat rendszeresen frissíteni. Ha szeretne minden új bejegyzésről azonnal értesítést kapni, regisztráljon a rendszeres olvasók közösségéhez.

Tartson velünk itt is: Facebook


1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Én eddig csak olvastam, amiket írtatok, és utólag is köszi a hasznos infókat, sok olyan könyvre találtam így rá, amiről eddig nem is hallottam nagyon :)

    Most én is billentyűzetet ragadtam, mivel fura módon épp fb-on találtam rá egy frissen megjelent könyvre, és már sikerült hozzájutnom, sőt el is olvasnom, és olyan mély hatással volt rám, hogy gondoltam most én osztok meg valamit, hátha más is úgy talál rá, ahogy én az eddigiekre :)
    Ez egy nagyon különleges formájú, különleges stílusú, rövid, tömör, és durván elgondolkodtató könyv.

    Szóval a könyv:
    Szilágyi Roland: Megosztom veled

    bemásolom a fülszövegét:
    "Gondolatok az énről, az élet tükrében.
    Szerepekről, identitásokról, vágyakról, önértékelésről, célokról, kapcsolatokról, csendről, szabadságról.
    Fontos dolgokról.
    Kevés szóval, mély mondanivalóval.
    Egy fiatal szerző tollából, aki szerelmes a létezésbe."

    Kíváncsi lennék majd mások véleményére is, ha valaki olvasta/olvassa. :)



    VálaszTörlés