Az Ébredő Erő Akadémia kiadó gondozásában jelenik meg decemberben Schilling Péter, Ébredj fel! című rendhagyó önismereti könyve.
A kiadvány érdekessége, hogy Magyarországon előzmények nélküli, külföldön már néhány esetben kipróbált, korszerű író-olvasó kommunikációs viszonyt alakít ki, és egy komplett többlépcsős önképzési módszertant ad - pusztán a könyv megvásárlásával.
Nemcsak egy 300 oldalas könyv jelenik meg a napokban, a könyvhöz egy teljes önismereti képzési módszertant kap az olvasó. Az Ébredj Fel! című könyv minden fejezetéhez tartozik egy 20 perces élő videóprezentáció, amelyben a szerző a fejezetben olvasottakat segíti értelmezni, és a hétköznapokba illeszkedő mintákat adni - hogy a hasonló tematikájú könyvekkel ellentétben ne csak az idézetek halmozása és az elérhetetlen emberi szerepminták felsorolása jusson osztályrészül az olvasónak.
A könyvhöz kapcsolódó Online Tanulószoba egy olyan jelszóval védett internetes felület, ahol az olvasó a kiadvány megvásárlása után, tértől és időtől függetlenül megtekintheti a vonatkozó videókat, így teret engedve az önképzés élményének a hétköznapokban akkor is, ha nincsen mindig ideje a könyvlapokhoz láncolni a figyelmét.
Az élő videóprezentációk mellett, egy meditációs CD is tartozik az exkluzív kiadványhoz, amely szintén a könyvben hivatkozott gondolati egységek végén jut szerephez. A kiadó és a szerző közös meggyőződése, hogy az emberiség tudati fejlődése elérte a racionális ésszel felfogható fejlődési határait, így az önfejlesztés sem történhet pusztán az írott szó nyomán. A meditációk segítik az olvasottak tudaton túl elmélyítését, hogy a könyvvel végzett önálló önismereti munka, sok százezer példány értékesítése után is, egyéni élményeket szerezhessen olvasójának.
Schilling Péter a könyv hivatalos weboldalán folyamatosan kommunikál az olvasókkal: online író-olvasó találkozókat vezet, mert a kiadó sokéves gyakorlata alapján az ilyen tematikájú könyvek esetén, ezen tapasztalások összessége vezet valódi eredményre.
A kiadó tudomása szerint, ehhez hasonló kiadvány Magyarországon előzmények nélküli, nemzetközi berkekben pedig inkább a social proof tematika a mérvadó, amikor a szerző előzetesen (Guy Kawasaki - Ape) vagy egy utólag hivatkozott weboldalon vonja be a közönségét a könyv univerzumába.
A kiadó és a szerző: Schilling Péter álláspontja szerint, ha a könyvek a világunk részei maradnak, csakis ilyen módon lehetséges a kulturális beágyazottságuk a társadalomba, és ami még fontosabb: csakis így érhetnek el olyan célt, amely életre hívta az irodalmi műfajok többségét - hogy valódi értéket adjanak az emberek számára, megoldási rendszereket, továbbgondolkodási lehetőségeket és ürügyet arra, hogy újra felfedezzük önmagunkat a világmindenség részeként.
Az Ébredj fel! című könyv marketing szempontból annak a jelenségnek szerez érvényt, hogy egy egyszerű terméknek - amilyen egy könyv - minden irányban találnia kell megújulási perspektívát.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése